آمادگی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جهت ارتباط میان حوزه بهداشت و گروه‌های جهادی

ریسمان‌سنج با بیان اینکه گروه‌های جهادی در بحث مبارزه با کرونا، مانند همه بحران‌های گذشته حماسه آفریدند گفت : ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آمادگی دارد رابط میان حوزه بهداشت و گروه‌های جهادی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محسن ریسمان‌سنج» شامگاه (سه‌شنبه 14 مرداد) در نشست هم‌اندیشی با رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز ضمن تبریک دهه ولایت و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در راستای مقابله با کروناویروس اظهار کرد: در این دوران مردم با حوزه سلامت همکاری خوبی داشته و این موضوع در خروج از وضعیت هشدار استان بسیار تاثیرگذار بود.

 

معاون اجتماعی و مطالبه گری و رئیس ارزیابی و نظارت ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان افزود: حوزه کاری ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بسیار گسترده است و قطعا می‌تواند در کنار مجموعه حوزه بهداشت همکاری مفیدی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در بحث مبارزه با کرونا، مانند همه بحران‌های گذشته از جمله سیل، زلزله و ... با فرمان ولی امر خود وارد صحنه شده و حماسه‌های فراوانی را در کنار مدافعان سلامت ثبت کردند.

 

ریسمان‌سنج با بیان اینکه این ستاد آمادگی دارد رابط میان حوزه بهداشت و گروه‌های جهادی باشد عنوان کرد: نظارت و رویکرد ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از بین مردم به حوزه ادارات و سازمان‌ها گسترش یافته که این موضوع از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 957142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha