زبان هنر یکی از راه های موثر در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی است

محمدپور گت: همواره زبان هنر یکی از راه های موثر در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی بوده و آرمان‌های این نهضت عظیم وقتی در قالب هنر ارائه می‌شود تاثیرگذاری بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به اهمیت تبیین مفاهیم انقلابی و اسلامی با زبان هنر اشاره کرد و اظهار داشت: همواره زبان هنر یکی از راه های موثر در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی بوده و آرمان‌های این نهضت عظیم وقتی در قالب هنر ارائه می‌شود تاثیرگذاری بیشتری دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: این نهاد در طول چهل سال فعالیت مستمر با هوشیاری، جریان‌شناسی،  آگاهی بخشی و با همراهی مردم توانسته است زمینه‌های خلق حماسه‌های ماندگار را فراهم کند.

وی با بیان این‌که خون شهدا موجب انسجام، اتحاد و همدلی مردم در طول چهل سال عمر انقلاب شده است،‌ اظهار داشت: وحدت، همدلی، انسجام، ولایت مداری و عشق به انقلاب و آرمان‌های امام، شهدا و رهبری در آیین‌های مختلف انقلابی و اسلامی همچون ایام دهه فجر، هفته دفاع مقدس نمود می‌یابد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گسترش و تعمیق این همدلی و انسجام نقش تاثیرگذاری داشته است.

همچنین حجت‌الاسلام «رسول برگی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سخنانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به مثابه‌ گلستانی عنوان کرد که هر شاخه‌ هنری، چون گلی در این باغ و گلستان عطر می‌پراکند.

وی با تاکید بر تعامل بیش از پیش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: حضور حماسی و منسجم مردم در مناسبت‌های مختلف انقلابی و اسلامی مرهون وحدتی است که دستگاههای اجرایی استان دارند و امیدواریم تعامل میان این ۲ نهاد فرهنگ و انقلابی نیز بیش از پیش باشد.

کد خبر 957148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha