حرکت ۱۱۰ کاروان شادی به مناسبت عید غدیر در محلات تهران/ تداوم کمک‌های مومنانه کانون‌های مساجد پایتخت

حجت‌الاسلام قدیریان از اعزام ۱۱۰ کاروان شادی به محلات استان تهران به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این کاروان‌ها به اجرای سرود و شعرخوانی و پخش مولودی در سطح محلات می‌پردازند.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اعزام 110 کاروان شادی به سطح محلات استان تهران همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و اظهار کرد:  این برنامه با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محورهای اجرای سرود خیابانی، پرده خوانی غدیر و مولودی خوانی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: کاروان های شادی تا 18 مرداد در سطح محلات استان تهران به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: مسابقه کتابخوانی «نشانه های آفتاب» نیز با هدف نشر معارف علوی برگزار می شود. این کتاب نگاهی گذرا به پنج آیه پیرامون ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) دارد و به مهم ترین پرسش ها و چالش ها در این زمینه پرداخته است.

 

حجت الاسلام قدیریان تصریح کرد: به 18 برگزیده این مسابقه جایزه دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد و شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقه «نشانه های آفتاب» لازم است به نشانیtehran_fahma@ مراجعه کنند و عضو کانال ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان تهران خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و با توجه به شرایط کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اقدام به تهیه اقلام غذایی و بهداشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه کردند و در همین راستا بیش از پنج هزار جلد کتاب به کانون های برتر وفعال شهرستان های استان تهران اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 957177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha