تشریح برنامه های فرهنگی و هنری عید غدیر در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: همزمان با عید غدیر خم، برنامه های شاد فرهنگی و هنری در فضای مجازی و حقیقی به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم برگزار می شود.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تشریح برنامه های فرهنگی دهه ولایت و عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم گفت: در طول این ایام مبارک برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی به صورت مجازی و حقیقی و با در نظر گرفتن جوانب بهداشتی به همت این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: اجرای مسابقه نقاشی ویژه کودکان ونوجوانان از جمله برنامه های تدوین شده این کانون فرهنگی و هنری برای ایام دهه ولایت است که علاقمندان باید آثار خود را از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

 

وی به اجرای مسابقه پیامکی عید غدیر در فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: به برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

صادقی با اشاره به برنامه نورافشانی همزمان با شب عید سعید غدیر خم، خاطرنشان کرد: این برنامه جمعه شب در پشت بام حسینیه الغدیر انجام می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی کاروان شادی به صورت خودرویی و موتوری ویژه عید غدیر به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تصریح کرد: این برنامه در شب و روز عید غدیر و در کوچه ها و خیابان های همجوار مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» از برپایی ایستگاه شادی در خیابان 24 متری شهدای الغدیر خبر داد و گفت: در این ایستگاه که در شب و روز عید غدیر برپا می شود به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای عموم می پردازیم.

 

وی توزیع بسته های پذیرایی حاوی کیک و میوه تبرکی و توزیع بسته های بهداشتی حاوی ماسک در کوچه های اطراف مسجد و راه اندازی کانال ویژه عید غدیر در فضای مجازی را از دیگر برنامه های فرهنگی این کانون در دهه ولایت و همزمان با عید غدیر دانست و اذعان کرد: قرعه کشی ویژه اعضای کانال و اهدای هفت عدد کارت هدیه 500 هزار ریالی در روز عید غدیر خم انجام می شود.

 

کد خبر 957180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha