جشن میلاد امام هادی (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

حضوری گفت: آیین جشن میلاد امام علی نقی (ع)، به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در مسجد «الزهرا (س)» شهرک انقلاب جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد امام علی نقی (ع) با اشاره به خدمات علمی و فرهنگی این امام همام به جامعه اسلامی، گفت: وجود مقدس امام هادی (ع)، شاگردان بسیاری را تربیت کرده و دارای کرامات فراوانی بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به قدرت معنوی و ولایت تکوینی امام علی نقی (ع)، افزود: متوکل عباسی بارها به شکل های مختلف قصد خدشه وارد کردن به وجود مقدس این امام همام بود و از هیچ تحقیر، ظلم و ستم نسبت به ایشان فروگذاری نمی کرد اما هر بار به نوعی دست قدرت الهی و وجود قدرت معنوی سبب برتری امام هادی (ع) در برابر این ناملایمت ها می شد.

 

وی با اشاره به اینکه امام علی نقی (ع) نباید در میان اهلبیت (ع) غریب واقع شود، بیان کرد: برگزاری آیین های مختلف در سالروز میلاد و همچنین شهادت این امام معصوم (ع) می تواند در معرفی و شناساندن ایشان به جامعه نقش اساسی و مهم داشته باشد.

 

حضوری با اشاره به برگزاری مراسم سالروز ولادت امام علی نقی (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در مسجد «الزهرا (س)» شهرک انقلاب جهرم، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام «محمدامین فتاحی»، استاد حوزه علمیه و امام جماعت مسجد «الزهرا (س)» به بررسی ابعاد شخصیتی و زندگی سراسر معنوی امام هادی (ع) پرداخت و نمازگزاران را با وجود مقدس این امام همام آشنا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری «کرونا» در برگزاری این مراسم مورد تاکید قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل برگزار کننده این مراسم جشن و حضور پر شور مردم در این آیین، همگان را برای برگزاری جشن روز عید غدیر و آیین های مختلف این روز به اشکال مختلف دعوت کرد.

 

کد خبر 957228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha