تجهیز ۲۷ مدرسه روستایی شهرستان جهرم به اینترنت رایگان

نیکفر با اشاره به تجهیز مدارس شهرستان جهرم به اینترنت رایگان، گفت: در فاز نخست این طرح تعداد ۲۷ مدرسه روستایی به اینترنت رایگان مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (چهارشنبه 15 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم برای سال تحصیلی جدید، گفت: با توجه به شیوع بیماری «کرونا» و لزوم تکمیل زیرساخت های لازم برای استفاده از اینترنت در راستای راه اندازی کلاس های مجازی، این مهم در شهرستان جهرم در حال انجام شدن است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به پیگیری های لازم در راستای اتصال مدارس به شبکه اینترنت، افزود: این مهم نه تنها در مدارس شهری بلکه در مدارس سطح روستاها نیز عملیاتی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای سهولت دسترسی به فضا ی آموزش مجازی، مدارس شهرستان جهرم به اینترنت رایگان مجهز شدند، بیان کرد: لزوم آموزش مجازی در مدارس و دسترسی فرهنگیان به سامانه‌های برخط آموزش و تقویت و همچنین به روز رسانی اطلاعات آموزشی از جمله اهداف این طرح بوده است.

 

نیکفر با اشاره به اینکه در فاز نخست، این پروژه در ۲۷ مدرسه روستایی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح آنتن بی‌سیم و تجهیزات آن نصب و مدارس به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کرده‌اند.

کد خبر 957298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha