۴۰ هزار بسته معیشتی در گرگان توزیع شد/ توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر

فخرالدین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته معیشتی در گرگان بین اقشار نیازمند و آسیب دیده توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «وحید فخرالدین» عصر امروز(چهارشنبه 15 مرداد) در مراسم دومین مرحله نهضت کمک مومنانه شهرستان گرگان اظهار کرد: سپاه شهرستان گرگان مانند سایر دستگاه خدمات رسان و سلامت از ابتدای کرونا در حوزه های مختلف کمک و همیاری با مردم داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان با ضدعفونی معابر، تاکسی و خودروهای مسافربری عمومی وارد عمل شد و اوج اقدامات مجموعه سپاه رزمایش مواسات و همدلی بود.

 

فخرالدین بیان کرد: در چندین مرحله بسته های کمک معیشتی بین اقشار محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد و تا به امروز بیش از 40 هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

 

وی افزود: امروز به مناسبت روز عید غدیر نیز در شهرستان گرگان بیش از دو  هزار بسته معیشتی تدارک دیده شده است که آبرومندانه در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب دیده که از قبل شناسایی شده است قرار می گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: به منظور شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده در همه محلات مجمع خیران راه اندازی شده است که متشکل از امام جماعت مسجد، هیئت امنا، خیران و معتمدان محل است.

 

فخرالدین خاطرنشان کرد: مرحله بعدی رزمایش مواسات و همدلی سپاه ناحیه گرگان در ابتدای دهه اول ماه محرم و در ماه صفر توزیع خواهد شد.

 

وی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا تمام گروه های جهادی را فراخوان کردیم و اقداماتی از قبیل غربالگری کرونا، آگاهی بخشی به جامعه و غیره توسط این گروه های جهادی پیگیری شد.

 

کد خبر 957485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha