آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد/ توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

زارع کمالی معاون فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد، گفت: ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی دقایقی پیش در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان یزد، گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه مرحله و در دهه امامت و ولایت، ماه محرم و دهه آخر صفر و همزمان با اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

معاون فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه بیش از 15 هزار بسته معیشتی در مرحله اول از دوره دوم رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی بین خانواده‌هایی که از پیش مشخص‌شده، در حال توزیع است.

وی از برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان یزد خبر داد و اضافه کرد: این کنگره در اسفندماه در استان یزد برگزار خواهد شد که برنامه‌های بسیار خوبی نیز برای آن طرح‌ریزی‌شده است.

حسین زارع کمالی در پایان اظهار داشت: در این کنگره قرار بر این است که 4 هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند توزیع خواهد شد تا در این شرایط سخت بتوانند با آسودگی بیشتر زندگی خود را شروع کنند.

کد خبر 957510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha