امکان تماشای فیلم نمایش‌های تماشاخانه‌های نی‌ریز در خانه فراهم شد

شعبانی گفت: انجمن هنرهای نمایشی نی‌ریز، فیلم برخی از تئاترهای انجام شده سال های قبل نی‌ریز را گردآوری کرده و امکان تماشای فیلم نمایش‌هایی که در تماشاخانه‌های نی‌ریز اجرا شده است را در خانه فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سپهر شعبانی»، امروز (چهارشنبه 15 مرداد) از پخش زنده تئاترهای انجام شده سال های پیش در نی‌ریز خبر داد و به خبرنگاران گفت:   انجمن هنرهای نمایشی نی‌ریز، فیلم برخی از تئاترهای انجام شده سال های قبل نی‌ریز را گردآوری کرده و به صورت زنده پخش خواهد کرد.

رئیس انجمن نمایش نی‌ریز افزود: با ورود ویروس کرونا و برچیدگی فعالیت‌های گروهی به ویژه هنرهای نمایشی، این انجمن قصد دارد امکان تماشای فیلم نمایش‌هایی که در تماشاخانه‌های نی‌ریز اجرا شده است را در خانه فراهم کند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب می توانیم دوباره بوی نمایش و تئاتر را استشمام کنیم و بگوییم هیچ‌چیز نمی‌تواند هنرمند را متوقف کند حتی اگر همه امکانات و ابزار را از او بگیرند.

شعبانی تاکید کرد: هرچند بیشتر فعالیت‌های هنری تعطیل شده است اما زندگی زیر پوست شهر جریان دارد و اندیشه هنرمند مهم‌ترین سلاح او است.

وی ادامه داد: گروه نمایشی «میعاد صحنه» نی‌ریز با تلاش «جواد صبوری»، به گردآوری و پخش آثار نمایشی هنرمندان انجمن نمایش نی‌ریز پرداخته است.

گفتنی است، علاقمندان به دیدن فیلم‌های‌ تئاتر می توانند با همراه داشتن فلش به مرکز «پژواک رایانه» واقع در خیابان «جانبازان»، روبروی آموزشگاه «فرهمندی» نی ریز مراجعه و فیلم‌های تئاتر را به رایگان دریافت کنند.

کد خبر 957488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha