همکاری فرهنگی کانون خراسان جنوبی و بنیاد علوی در شهرستان مرزی درمیان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان با مشارکت نهاد پیشرفت بنیاد علوی در این شهرستان برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان برگزارمی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و روحانی منش معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد علوی در شهرستان درمیان ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز فرهنگی و هنری کانون درمیان از نزدیک در جریان روند برنامه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی کانون در این شهرستان قرار گرفت.

 

رقیه خلیلی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان درمیان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی مستند از فعالیت‌های این مرکز خواستار همکاری و کمک نهاد بنیاد علوی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان مستعد این شهرستان مرزی شد.

 

وی افزود: با توجه به ظرفیت موجود در کانون شهرستان درمیان به لحاظ موقعیت مکانی و نیز امکانات موجود مانند سالن سینما، سالن کتاب‌خانه، آسمان نمای دیجیتال و منابع کتاب‌خانه‌ای و دو کتابخانه سیار روستایی    می‌طلبد که با مشارکت نهادهایی مثل بنیاد علوی فعالیت‌های بیشتری در خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این شهرستان انجام شود.

 

حجت الاسلام روحانی منش در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون در مناطق مرزی و محروم گفت: به منظور شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در این شهرستان آماده همکاری و پشتیبانی معنوی و مادی از فعالیت‌های کانون در چهارچوب ارایه‌ی طرح‌های فرهنگی، هنری و ادبی هستیم.

 

 

 

 

کد خبر 957504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha