توزیع ۳ هزار و ۸۶۰ بسته معیشتی به نیازمندان بهشهری در گام جدید کمک های مومنانه

پورقربان گفت: در گام جدید کمک های مومنانه و همزمان با دهه ولایت و امامت، ۳ هزار و ۸۶۰ بسته معیشتی به نیازمندان بهشهری در بین نیازمندان بهشهری توزیع می شود.

«حسن پورقربان» امروز(15 مرداد) در حاشیه آیین توزیع کمک های مومنانه در حسینیه قتلگاه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: بسیج و سپاه بهشهر از ابتدای شروع کمک های مومنانه با فرمان رهبری در راستای کمک به محرومان و نیازمندان وارد صحنه شد و همچنان در صحنه است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: کمک های مومنانه با شیوع ویروس کرونا آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تا پایان و تا زمان نابودی ویروس کرونا همچنان در کنار مردم و نیازمندان خواهیم ماند.

 

وی با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان امسال و با آغاز طرح مواسات در کمک مومنانه، سه مرحله کمک مومنانه در قالب بسته های معیشتی در بین نیازمندان بهشهر توزیع شد؛ اظهار کرد: در مجموع در طول این مدت  16 هزار و 400 سبد کالا در بین نیازمندان بهشهری توزیع شد.

 

پورقربان گفت: در گام جدید کمک های مومنانه  و همزمان با دهه ولایت و امامت، 3 هزار و 860 بسته معیشتی به نیازمندان بهشهری در بین نیازمندان بهشهری توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: موج همدلی در راستای کمک به همنوعان آسیب دیده از کرونا در بین مردم ولایتمدار بهشهر وجود دارد و کالاهای معیشتی در بین افراد و مشاغل 21 گانه آسیب دیده از کرونا  که در دستور کار ستاد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است؛ توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیجیان بهشهری، بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار مسئولان، خیران و هیئت‌های مذهبی هستند و تاکنون 6 هزار و 497 خانوار آسیب دیده از کرونا و نیازمند شهر و روستاهای بهشهر در این شرایط به همت بسیجیان شناسایی شدند .

 

پورقربان با بیان اینکه بسیجیان ما در کنار مسئولان و خیران، در کمک و مواسات به نیازمندان سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی در کنار مسئولان هستند و امیدواریم با رهایی از کرونا، جشن سلامت را در کنار هم برگزار کنیم.

کد خبر 957523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha