رزمایش کمک مومنانه پيوند بین امت و  با ولایت را به نمايش گذاشت

حجت الاسلام نوفرستی گفت: رزمایش کمک مومنانه در استان خراسان جنوبی، پيوند مستحكم بین امت با ولایت را به نمايش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» عصر امروز (۱۵ مرداد) در مراسم آغاز گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: خداوند در این آیه قرآن می فرماید: «انَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسولُهُ وَ الَّذينَ امَنُوا الَّذينَ يُقيمونَ الصَّلاةَ وَ يُؤْتونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ راكِعونَ؛ ولیّ امر و یاور شما تنها خدا و رسول و مؤمنانی خواهند بود که نماز به پا داشته و به فقرا در حال رکوع زکات می‌دهند» که به اتفاق مفسّران مراد حضرت علی علیه السّلام است.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اهمیت پیوند امت با ولایت، گفت: هنگامی که مردم با پیامبران الهی و ولایت همراه نشوند این خود مردم هستند که ضرر می کنند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضرت امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب همراه شدند و با ایثار و از خودگذشتگی اجازه ندادند در هشت سال دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمنان بماند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر همراهی مردم ایران اسلامی با ولایت فقیه، عنوان کرد: مردم در گام اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب دیگان از بیماری کرونا لبیک گفتند و اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان کردند.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی بیان کرد: این افتخار ملت ایران اسلامی است که پیوند عمیقی با ولایت و رهبری دارند و در رزمایش کمک مومنانه احساس تکلیف می کنند و برای یاری نیازمندان و محرومان به میدان می آیند.

 

وی با اشاره به آغاز گام دوم نهضت کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت، گفت: در این مرحله نیز مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی پیوند عمیق بین امت و با ولایت را به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 957541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha