مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از خبرگزاری شبستان بازدید کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان در بیرجند از نزدیک با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا رضایی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز (15 مرداد) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه خبرگزاری شبستان از خبرگزاری های بی حاشیه و اخلاق‌مدار استان است، گفت: مساجد پایگاه مناسبی برای آموزش کمک‌های اولیه و امدادرسانی به مردم و خانواده ها هستند که هلال احمر می تواند از این فرصت برای ارائه آموزش های لازم در بحث امداد و نجات به مردم استفاده کنند.

 

وی خبر را حلقه وصل مردم و مسئولان دانست و افزود: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی برای کمک به برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات در مساجد آمادگی همکاری دارد.

 

همچنین «زینب رمضانی» مدیر خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی با اشاره به حادثه خیر بودن خراسان جنوبی، آموزش خبرنگار و عکاس تخصصی ویژه حوادث را برای استان ضروری دانست و گفت: هلال احمر می تواند در این زمینه، دوره ویژه خبرنگاران و عکاسان حوادث را برگزار کند.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت تعدادی از خبرنگاران استان در مراکز خیریه با هدف کمک به نیازمندان، افزود: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران استان، سال گذشته با حضور رئیس کمیته امداد کشور راه اندازی شد و تاکنون اقدامات خوبی در زمینه جذب مشارکت مردم در امور خیریه داشته است.

 

رمضانی با اشاره به اینکه مرکز رسانه یاران علاوه بر گزارش های متنوع و متعددی که از مشکلات مردمی تهیه کرده است، در بخش جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه نیز اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، گفت: علاوه بر بسته های غذایی که در شهر بیرجند توزیع شده است، ابتدای امسال بیش از هزار بسته مواد ضدعفونی، بهداشتی و ماسک با همکاری مرزبانی استان برای توزیع بین روستاهای محروم چهار شهرستان مرزی نهبندان، زیرکوه، درمیان و سربیشه ارسال شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت تعداد زیادی غذای گرم، مرغ منجمد، تخم مرغ، البسه، کفش و کمک های نقدی بین بیماران صعب العلاج با کمک خیرین توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 1200 بسته شوینده و ضدعفونی در دیگر شهرستان‌های خراسان جنوبی توزیع شده است.

 

 

 

 

کد خبر 957553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha