​اصحاب رسانه فراجناحی عمل کنند

قرائی گفت: اصحاب رسانه باید فراجناحی عمل کنند و به دور از سیاست زدگی به رسالت خود و رسیدگی به دغدغه های مردم اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میثم قرائی» شامگاه امروز (چهارشنبه 15 مرداد) در گفتگوی خبری اظهار کرد: اصحاب رسانه پرچمدار جنگ رسانه ای و ادراکی به شمار می روند و مشعل آگاهی بخشی و موج آفرینی در اختیار خبرنگاران است.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان ادامه داد: اصحاب رسانه باید فراجناحی عمل کنند و به دور از سیاست زدگی به رسالت خود به ویژه دغدغه های مردم و مسائل اجتماعی اهتمام داشته باشند و همه اقشار جامعه را به آغوش باز بپذیرند.

 

قرائی یادآور شد: نمی توانیم بیان کنیم رسانه ای سیاسی نیست و ذات رسانه سیاسی است ولی نباید رسانه سیاست زده باشد و باید خبرنگاران فراسیاسی در رسالت خود عمل کنند.

 

وی افزود:  امیدآفرینی و نشاط بخشی جامعه از حوزه های مهم خبرنگاران است و باید شرایطی را فراهم کنیم که تولید محتوای ما خوراک برای دشمن انقلاب نباشد و  خبرنگار خود را ذوب مسائل اجتماعی جامعه کنند.

 

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ابراز داشت: در سازمان بسیج رسانه استان گلستان با همکاری ارشاد و خانه مطبوعات برنامه های به مناسبت ایام روز خبرنگار و 17 مرداد تدارک دیده شده است.

 

قرائی متذکر شد: روزشمار هفته خبرنگار به نام شهدای به مناسبت روز خبرنگار تدارک دیده شده است و  به مدت یک هفته برنامه های متنوعی اجرا می شود.

 

وی به حضور مسئولان سپاه نینوا در 15 رسانه استان و تجلیل از فعالان رسانه ای اشاره کرد و افزود: طرح هفتگی یک شهید در رسانه با هماهنگی کنگره شهدای استان پیگیری می شود.

 

کد خبر 957563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha