​رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی گلستانی با حضور معاون بازرگانی وزارت صمت

​طلوعیان گفت: در نخستین سفر معاون معین وزارت صمت به گلستان مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان در نشست های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت.

«حسین طلوعیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز شاهد حضور معاون معین وزارت صمت در استان گلستان، «محمدرضا کلامی»، معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان گلستان بودیم.

 

رئیس سازمان صمت گلستان ادامه داد: با توجه به حوزه فعالیت معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تنظیم بازار و شورای بازرگانی وزارت صمت فرصت خوبی فراهم شد که مباحث و مشکلات در حوزه بازرگانی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده و ماسک و صادرات آن از استان و تنظیم بازار در استان پیگیری شود.

 

طلوعیان خاطرنشان کرد: در جلسه تنظیم بازار که با حضور معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان برگزار شد مباحث در خصوص دغدغه تولیدکنندگان مطرح شد و با توجه به توانمندی استان در بخش کشاورزی و تولید مرغ، تخم مرغ و گندم، جو و کلزا و مشکلات کارخانه های مربوط به آرد، روغن کشی و تامین نهاده های دامی تصمیمات خوبی گرفته شده است که در کارگروه های تنظیم بازار بر روی آن بحث خواهد شد.

 

وی متذکر شد: امیدواریم مباحث مطرح شده در ستاد تنظیم بازار کشور نیز مطرح و پیگیری شود و اتفاقات خوبی برای تولیدکنندگان در استان گلستان بیفتد.

 

معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت متذکر شد: همچنین معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با فعالان اقتصادی و تجار گلستانی در خصوص مشکلات مربوط به بازگشت ارز و ثبت سفارش تامین ارز مصوباتی داشتند.

 

طلوعیان خاطرنشان کرد: همچنین در جمع فعالان اقتصادی استان در خصوص بازگشت ارز صادراتی نیز تاکید شد که صادرکنندگان همکاری لازم را داشته باشند تا کشور بتواند از این طریق مواد مورد نیاز و ضروری کشور مثل دارو و تجهیزات را وارد کند.

 

کد خبر 957581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha