احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نیازمند پیوست علمی است

حجت‌الاسلام میرزایی بابیان اینکه مطالبه گری و اجتماعی کردن امربه‌معروف و نهی از منکر اولویت این ستاد است،گفت: احیای این فریضتین الهی نیازمند پیوست علمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «روح‌الله میرزایی» امروز(16مرداد) در آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مازندران، به نظرسنجی دانشگاه تهران از مردم و مسئولین در خصوص فعالیت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این نظرسنجی سه دوره متوالی باهدف شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های این ستاد اجراشده است.

قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور بابیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همه اقشار جامعه بایستی همانند اقامه نماز، امربه‌معروف و نهی از منکر را اقامه بدارند، افزود: باید همه مردم خود را آمر به معروف بداند تا این فریضه الهی احیا شود.

 

وی بابیان اینکه کاره‌ای خوبی در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر انجام‌شده اما ما به خود نمره قبولی نمی‌دهیم، گفت: امربه‌معروف و نه از منکر فقط در رعایت حجاب خلاصه نمی‌شود بلکه در تمامی لایه‌های جامعه باید این فریضه اجرایی شود.

 

حجت‌الاسلام میرزایی ادامه داد: باید در تمام دستگاه‌های اجرایی و در سطح مدیران امربه‌معروف صورت بگیرد. باید زیرساخت‌های مهیا شود تا به‌راحتی مدیران دستگاه‌ها امربه‌معروف و نهی از منکر شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر می‌تواند مطالبات مردم را محقق کند، اظهار کرد: احیای درست این فریضتین نیازمند پیوست علمی است.

 

حجت‌الاسلام میرزایی بابیان اینکه مطالبه گری و اجتماعی کردن امربه‌معروف و نهی از منکر اولویت این ستاد است، اذعان کرد: وظیفه اصلی ستاد این است که مردم بدون لکنت مطالبات خودشان را بخواهند. و باید این اتفاق بی افت که آحاد مردم را وارد عمل بشوند.

 

 

کد خبر 957761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha