پخت ۱۴ هزار غذا به مناسبت عید غدیر و توزیع بین نیازمندان

حجت‌الاسلام محجوب از پخت ۱۴ هزار غذا و توزیع بین نیازمندان به مناسبت عید غدیر توسط هیات روضه الزهرا (س) دزفول خبر داد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در دزفول اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی به مناسبت عید غدیر، ۱۴ هزار پرس غذا توسط هیات روضه الزهرا (س) دزفول پخت و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مسئول هیات فرهنگی روضه‌الزهرا (س) دزفول با بیان اینکه با توجه به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه اطعام غدیر برای فقیر و غنی است این غذاها بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا قبل از انجام پخت غذا با هماهنگی مرکز بهداشت محل پخت غذا از نظر پروتکل‌های بهداشتی بررسی شد.

 

وی اضافه کرد: به دلیل بیماری کرونا مراسمات و جشن‌های خیابانی که هر سال به صورت اجتماعی در محل هیات برگزار می‌شد، لغو شد اما به مناسبت برگزاری هر چه بهتر مراسمات عید سعید غدیر و بزرگداشت این روز بزرگ کاروان خودرویی و مراسمات نورافشانی توسط این هیات راه‌اندازی می‌شود.

 

محجوب برگزاری جشن عید غدیر را ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: طی شب‌های چهارشنبه و پنجشنبه همزمان با عید غدیر کاروان خودرویی از مناطق جنوبی دزفول به سمت مناطق شمالی برگزار می‌شود و در این کاروان، خودروها به پرچم‌های رنگ سبز مزین شده و اشعار و مولودی متناسب با جشن غدیر در طول مسیر پخش خواهد شد.

 

کد خبر 957802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha