لزوم تدبیر و برنامه‌ریزی درست با توجه به وضعیت نامناسب اعتبارات

سیدمحمدی با اشاره به اینکه باید در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت پیش‌قدم باشیم گفت: شرایطی خوبی از نظر وضعیت اعتباری نداریم اما با همین کم‌ها باید بهترین برنامه‌ریزی و تدبیر را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(پنج‌شنبه، 16مرداد) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در همه عرصه ها در کنار و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در طول 365 روز یک روز به نام خبرنگاران است که نیاز است حق مطلب را ادا و از زحمت‌کشان عرصه قلم تجلیل کنیم افزود: روز بزرگ عید سعید غدیر خم هم در پیش است که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان به شمار می‌رود و باید این روز را فرخنده بداریم.

 

وی با اشاره به اینکه باید در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت پیش‌قدم باشیم گفت: شرایطی خوبی از نظر وضعیت اعتباری نداریم اما با همین کم‌ها باید بهترین برنامه‌ریزی و تدبیر را داشته باشیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی سال گذشته 289 پروژه با اعتبار 26 میلیارد تومان و تخصیص 40 درصد برای شهرستان به همراه داشت تصریح کرد: برای سال جاری 150 پروژه پیش‌بینی شده که شاهد کاهش 14درصدی پروژه‌ها هستیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود به جای اینکه اعتبارات را خرد کنیم و به هر پروژه 20 تا 30 میلیون اعتبار تخصیص دهیم بهتر است اعتبارات را بین چند پروژه مهم و اولویت‌دار شهرستان تقسیم کنیم.

 

وی با بیان اینکه پروژه‌های بالای 80 درصد باید امسال تکمیل شود اظهار کرد: مسئولان ادارات با مطالبه‌گری از سازمان‌های مربوطه در دریافت اعتبارات ملی و استانی کوشا باشند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه مهمترین دغدغه‌ دنیا و کشورمان بیماری کرونا است افزود: شهرستان باز هم دچار شدت گرفتن این بیماری است و در این زمینه لازم است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه جدی نگرفتن بیماری کرونا سبب شد وضعیت شهرستان به قرمز تبدیل شود گفت: انتظار می رود شهروندان کرونا را جدی بگیرند زیرا مرگ در کمین است.

 

وی با بیان اینکه باید بیمه محصولات کشاورزی مد نظر قرار بگیرد و کارشناسان بیمه به سرعت بر سر شالیزارها حضور  پیدا کنند تصریح کرد: 230 طرح در سایت مربوطه ثبت کردند و بیش از 2 میلیارد تومان بخشودگی جرایم به طرح‌های کشاورزی تعلق گرفته است.

 

 

کد خبر 957803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha