اصحاب رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند

حجت الاسلام رضایی محلاتی با قدردانی از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه در عرصه بصیرت افزایی و معرفت بخشی دینی گفت: اصحاب رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام فضل الله رضائی محلاتی» طی نشستی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند.

امام جماعت مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: در ایام دهه ولایت و امامت بزرگداشت روز خبرنگار را در تقویم داریم که این مطلب متناسب با اهمیت میدان فعالیت اصحاب رسانه در جریان بصیرت بخشی و معرفت بخشی است.

این کارشناس دینی مطرح کرد: مسجد بستر مهم و اساسی شکل گیری انسان مومن است و رسانه دینی خبرگزاری شبستان توانسته است در جریان رسالت خود به خوبی فعالیت کند.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: خبرنگاران جایگاه ویژه ای متناسب با عهدنامه امیرالمومنین(ع) با مالک اشتر دارند؛ که بستر شکل گیری بهترین حکومت نیز در همین عهدنامه نشان داده شده است.

وی توضیح داد: در این عهدنامه امیرالمومنین(ع) از مالک اشتر نخعی می خواهد که وقتی به مصر رفتی، یک عده را به عنوان چشم و گوش خودت قرار بده ( یعنی خبرنگار) یعنی کسانی که اخبار دقیق و وقایع جامعه را به اطلاع مسئول برساند.

امام جماعت مسجد جامع رجایی شهر تصریح کرد: خبرنگاران از نگاه امیرالمومنین(ع) چشم و گوش مسئولان جامعه هستند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امیرالمومنین(ع) در خصوص این افراد که چشم و گوش حاکم هستند صفات عالی را به عنوان صداقت، شجاعت و تیزبینی برمی شمارد.

گفتنی است، طی این نشست از مدیر خبرگزاری شبستان در البرز همچنین خبرنگار افتخاری خبرگزاری شبستان در البرز (محمد شمایلی) از طرف امام مسجد جامع رجایی شهر و مدیرکانون فرهنگی هنری این مسجد تجلیل و تقدیر شد.

 

 

کد خبر 957858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha