کمک های مومنانه عید غدیر در شهرک یادگار امام رفسنجان توزیع شد

فرمانده پایگاه رکن الهدی حوزه فاطمه الزهرا ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم سبد کالا و کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شد.

راحله زین الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان بیان کرد: تعدادی از خیّرین برای کمک به جمعی از نیازمندان و شاد کردن  دل این افراد در آستانه عید غدیر 600 میلیون ریال وجه نقد به پایگاه تحویل دادند که نیمی از این مبلغ صرف خرید اقلام و کالاهای معیشتی مورد نیاز نیازمندان شد.

 

 

 

فرمانده پایگاه رکن الهدی حوزه فاطمه الزهرا ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تصریح کرد: 60 بسته معیبشتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و بسته بندی شد که هر کدام از این بسته ها شامل 2 عدد مرغ، چای، 3 بسته ماکارانی، قند، رب گوجه فرنگی و یک بسته یک کیلوگرمی گوشت گوسفند مجموعاً به ارزش 500 هزار تومان است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه 300 میلیون ریال دیگر هم صرف تهیه کارت هدیه شد؛ ادامه داد: همچنین به این نیازمندان هر کدام کارت هدیه 500 هزار تومانی هدیه روز عید غدیر اهدا شد.

 

 

زین الدینی خاطرنشان کرد: این نیازمندان ساکن منطقه یادگار امام و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و از لحاظ معیشتی در سختی به سر می برند.

 

 

کد خبر 957964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha