خبرنگاران استان قم نجیب و حرفه ای هستند/قم می‌تواند قطب و مرکز رسانه های دینی در کشور باشد

حسینی‌کاشانی با تأکید بر این که خبرنگاران استان قم خبرنگارانی نجیب و حرفه ای هستند و روز به روز شاهد ارتقا کمی و کیفی مطبوعات در استان هستیم، گفت: با جایگاه خاصی که قم دارد و همواره قطب فرهنگی و دینی در کشور بوده است، می تواند مرکز رسانه دینی کشور نی

«سید موسی حسینی کاشانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه استان تبریک عرض می کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه این گفت‌وگو با تأکید بر این که انصافا خبرنگاران وظیفه سخت، حساس و خطیری را بر دوش دارند، گفت: روز خبرنگار فرصتی است برای قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های قشر زحمت کشی که عشق به هدف و کار را بر آسایش خویش مقدم نموده اند.

 

وی بیان داشت: در حقیقت خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان وظیفه خطیری بر عهده دارند و با روحیه مطالبه گری پیشرفت را برای جامعه به ارمغان می آورند، از این منظر نیز کار خبرنگاری حساس بوده و نیازمند دقت و سخت کوشی است که البته در اهالی رسانه استان قم این مسأله به وضوح دیده می‌شود.

 

حسینی‌کاشانی با تأکید بر این که وظیفه خبرنگاری و کار اطلاع رسانی در جامعه ما با چیز دیگری قابل مقایسه نیست، ابراز داشت: اساسا به عقیده من جامعه ای زنده و پویاست که خبرنگارانی فعال و مطالبه گر داشته باشد که بتوانند درد مردم را به مسؤولان رسانده و از این طریق یاری گر همه اقشار جامعه باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رسانه و خبر در استان قم خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان قم خبرنگارانی نجیب و حرفه ای هستند و روز به روز شاهد ارتقا کمی و کیفی مطبوعات در استان هستیم و امیدواریم این حرکت رو به جلو همچنان ادامه داشته باشد و رسانه ها ما هر روز بیش از قبل زنده و پویا به رسالت خبری خودشان بپردازند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی این گفت‌وگو با تأکید بر اهمیت کار رسانه های دینی در مواجه با تهدیدات نرم و هجمه های دشمنان علیه مواضع اسلام و انقلاب تصریح کرد: به نظر می رسد با جایگاه خاصی که قم دارد و همواره قطب فرهنگی و دینی در کشور بوده است، می تواند مرکز رسانه دینی کشور نیز باشد.

کد خبر 957984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha