برگزاری ۵ عنوان برنامه محوری در فضای حقیقی و مجازی کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر

شهبازی گفت: ۵ عنوان برنامه محوری در فضای حقیقی و مجازی کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر برگزار می شود.

« علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن دهه ولایت و امامت از برنامه های مهمی است که در این دهه با قوت در دستور کار کانون مساجد است

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: جلسه هم اندیشی با حضور امام جمعه زاغمرز و اعضای کانون مسجد جامع زاغمرز و قرارگاه جهادی نهضت احسان و تعاون علوی نیکان زاغمرز برگزارو مقرر شد با همکاری همه جانبه نسبت به برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم اقدام شود.

 

وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان، قربانی سه رأس گاومیش، برپایی ایستگاه صلواتی و سفره سادات علوی در حسینیه ارشاد با رعایت پروتکل بهداشتی و اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقات هفته حجاب و عفاف زاغمرز از برنامه های مهم دهه ولایت و امامت در کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر است.

 

شهبازی گفت: پخت 2 هزار و 500 پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم و توزیع درب منازل افراد از برنامه های مهم اطعام دهی در این ایام است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: مساجد در اسلام نقش محوری و اساسی دارد و لذا برنامه های فرهنگی و هنری و دینی با محوریت مساجد و از سوی مساجد از برنامه های مهمی است که اجرایی شده و می شود و در طول دوران کرونا اگر چه حضور مردم را نداشتیم اما برنامه ریزی ها از مسجد اجرایی و انجام شد.

 

وی افزود: دهه ولایت و امامت از دهه های دارای ارزش و فضائل بالا در بین مسلمانان است و به همین جهت با وجود ویروس کرونا، اطلاع رسانی در حوزه ولایت و امامت متوقف نشده و به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر در فضای مجازی ادامه دارد.

کد خبر 958011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha