بیانات رهبری همواره نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: بیانات حضرت آقا در هفته گذشته بسیار پرمحتوا بود و یکی از چیزهای که دشمن را خسته کرده است همین بیانات حضرت آقا می باشد که همواره با یک سخنرانی نقشه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۷ مرداد حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک عید سعید غدیر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در عید قربان، گفت: بیانات حضرت آقا در هفته گذشته بسیار پرمحتوا بود و یکی از چیزهای که دشمن را خسته کرده است همین فرمایش های  حضرت آقا می باشد که همواره با یک سخنرانی نقشه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج به معجزات حضرت موسی علیه السلام اشاره کرد و افزود: در راه حق سختی وجود دارد، سختی های که دامنگیر مردم ایران شده تحریم و کرونا است، عده ای از مردم به شدت آسیب دیده اند که باید جبران شود پس نهادها جبران خسارت مردم را مدنظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین کلام رهبری، روشنگری حضرت آقا بود که فرمود؛ تحریف نظام جمهوری اسلامی واژگون نشان دادن واقعیت ها است، دنیای استکبار در مسیر ضربه زدن به روحیه مردم و مشکلات مردم هزینه می کند بنابراین باید بدانیم اگر جریان تحریم شکست بخورد بر تحریف نیز غلبه می کنیم.

حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: یکی از این تحریف ها این است که مردم از مسئولین بخواهید از هسته ای دست بردارند باید بدانیم در چند سال دیگر در مسیر برق قطعا نیاز به سوخت هسته ای داریم.

خطیب جمعه قلعه گنج ابراز کرد: خداوند متعال در قران کریم می فرماید؛ به خدا و پيامبرش ايمان آوريد و با اموال و جان ‌هايتان در راه خدا جهاد كنيد اين براى شما از هر ‌چيز بهتر است اگر بدانيد.

وی تاکید کرد: دنیا قدر و عظمت حضرت علی علیه السلام را ندانست و آن حضرت در این آیه از سوره صف می فرماید؛ من همان تجارت پرسودى هستم كه موجب نجات از عذاب دردناک است.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: روزی حضرت علی علیه السلام در نزد اصحاب خود فرمودند؛ من دلم خیلی به حال ابوذر غفاری می سوزد خدا رحمتش کند، اصحاب پرسیدند چطور؟ مولا علی علیه السلام فرمودند؛ آن شبی که به دستور عثمان ماموران برای بیعت گرفتن از ابوذر برای عثمان به خانه او رفتند، ۴ کیسه اشرفی به ابوذر دادند تا با عثمان بیعت کند.

امام جمعه قلعه گنج بیان کرد: ابوذر خشمگین شد و به مامورین گفت؛ شما ۲ توهین به من کردید؛ اول آن که فکر کردید من علی فروشم و آمدید من را بخرید و دوم بی انصاف ها آیا ارزش علی ۴ کیسه اشرفی است؟ انصاف به خرج ندادید، چطور می‌خواهید با ۴ کیسه اشرفی علی فروش شوم؟ کل ثروت های دنیا را که جمع کنی با یک تار موی علی عوض نمی کنم و ابوذر آنها را بیرون کرد و درب را محکم بست.

وی افزود: مولا علی علیه السلام گریه کرده و فرمودند؛ به خدایی که جان علی در دست اوست قسم آن شبی که ابوذر درِ خانه را به روی سربازان عثمانی محکم بست، ۳ شبانه روز بود او و خانواده اش هیچ نخورده بودند.

حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: سردار دل ها راه علی را خوب شناخت و پشت علی زمانش محکم ایستاد و دست از رهبری نکشید، یکی از اعمال عید غدیر بیعت گرفتن است پس بیاییم یک بیعت با علی زمان خود داشته باشیم و بار دیگر لبیک گویان گوش به فرمان حضرت آقا باشیم.

خطیب جمعه قلعه گنج در خاتمه ضمن عرض تسلیت به نیابت از مردم شهرستان قلعه گنج محضر سید مقاومت، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

کد خبر 958061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha