راه اندازی ایستگاه شادی در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی از راه اندازی ایستگاه شادی به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» همزمان با عیدسعید غدیر خم خبر داد.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک دهه امامت و ولایت و جشن عید سعید غدیر خم، گفت: در برگزاری این مناسبت چندین برنامه متنوع به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: فضاسازی محوطه داخلی و بیرونی مسجد از جمله فعالیت های اعضای کانون در برگزاری جشن بزرگ غدیر خم بوده است که جلوه ویژه و زیبایی به مسجد و محیط اطراف آن داده است.

 

وی از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در روز عید غدیر خم را راه اندازی ایستگاه شادی عنوان کرد و گفت: در این ایستگاه شادی برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری به همت اعضای کانون به اجرا در آمد.

 

صادقی با اشاره به اینکه این ایستگاه در کوچه مجاور مسجد برپا شده بود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری مسابقه پیامکی غدیر، توزیع بسته های بهداشتی و... ازدیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در این ایام بوده است.

 

وی همچنین با اشاره به حرکت کاروان شادی به مناسبت عید غدیر در این کانون فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: این برنامه که با همکاری اعضای کانون و به صورت خودرویی و موتوری انجام شد، موتورسواران و رانندگان خودروها حامل پرچم های زیبای غدیر بودند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم ادامه داد: حرکت خودروها و موتورها به مناسبت عید غدیر در کوچه ها و خیابان های همجوار مسجد انجام شد که به حال و هوای این منطقه رنگ و بوی خاصی بخشیده بود.

 

صادقی در پایان با اشاره به تولید عکس نوشته های متنوع و زیبا به مناسبت عید غدیر، گفت: این تصاویر که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد به وسیله گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» طراحی و تولید شده بود.

 

 

 

کد خبر 958184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha