برپایی ایستگاه شادی به همت کانون «منتظران نور» در شب عید غدیر

نیکجو از برپایی ایستگاه شادی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: آیین جشن های عید غدیر خم امسال به دلیل شیوع بیماری «کرونا» به شکل محدودتر در حال برگزاری است که در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز این مهم به سبب شرایط موجود، مانند سال های گذشته انجام نشده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در راستای زنده نگه داشتن این عید بزرگ که همواره مورد تاکید بزرگان دین و علمای شهرمان نیز بوده، کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به برپایی ایستگاه شادی اقدام کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه در مناسبت های مختلف به وسیله اعضای این کانون فرهنگی و هنری برپا می شود، خاطرنشان کرد: ایستگاه شادی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، در کنار مسجد جامع و جنب آبنمای خیابان بهارستان راه اندازی شده است.

 

نیکجو با اشاره به برنامه های این ایستگاه همزمان با عید غدیر خم، اظهار کرد: پخش مولودی خوانی و توزیع پذیرایی و آبمیوه از برنامه های این ایستگاه بود که مدیریت آن به همت و تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم در پایان از تلاش های بچه های مسجد در راه اندازی این ایستگاه شادی قدردانی کرد و گفت: این ایستگاه در مناسبت های مختلف پذیرای عموم همشهریان است.

کد خبر 958187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha