اجرای پویش نذر قربانی «از قربان تا غدیر» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان

صفاری سامانی گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه و در مرحله دوم اجرای طرح از قربان تا غدیر به همت کانون فرهنگی هنری نور سامان ۲ راس گوسفند قربانی و گوشت آن به مناسبت عید غدیر خم بین نیازمندان توزیع شد.

«رضا صفاری سامانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه و در مرحله دوم اجرای طرح از قربان تا غدیر به همت کانون فرهنگی هنری نور سامان 2 راس گوسفند قربانی و گوشت آن به مناسبت عید غدیر خم بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: هدف از اجرای طرح نذر قربانی کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب گوشت قربانی است.

 

وی ابراز کرد: مردم و خیرین کمک های نقدی و غیر نقدی «گوشت قربانی یا گوسفند» را به کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان تحویل می دهند تا این کانون گوشت های قربانی را بین خانواده های شناسایی شده توزیع کند.

 

صفاری سامانی گفت: پیش از این پویش 2 مرحله از توزیع گوشت های قربانی توسط کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان بین نیازمندان توزیع شده بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: پویش نذر قربانی تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا برای تامین کردن بخشی از نیاز نیازمندان ادامه دارد.

 

کد خبر 958200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha