سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های خبرنگاران است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: خبرنگاران تجسم امانتداری ، مسئولیت پذیری ، تعهد، دلسوزی و وظیفه و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خود هستند و همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آن هاست

حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، طلایه داران خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران هستند که رسالت خطیر آگاه سازی و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت های مردمی را برای حصول اهداف اجتماعی برعهده دارند.           

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی را از ویژگی های خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آن هاست.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه بیان داشت: در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.

 

امام جمعه آران و بیدگل به تلاش خبرنگاران در دوران سخت شیوع کرونا برای آگاهی رسانی عمومی و ارج داشت خدمات مدافعان سلامت اشاره کرد و افزود: روایت تلاش ایثارگرانه و خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت در این روزهای پرخطر، رسالتی عظیم است که به دستان هنرمند، چشمان بیدار و قلم‌های شورآفرین خبرنگاران و اصحاب رسانه جامه عمل می‌پوشاند و این ایثارها و ازخودگذشتگی‌ها را در دفتر تاریخ این مرز پرگهر ثبت می‌کند. در واقع این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود برگ زرینی را در اوراق تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: صمیمانه از زحمات تمامی اصحاب رسانه مکتوب  و فصای مجازی که پرچم امیدآفرینی را در این روزهای حساس تاریخ کشور افراشته نگاه داشته‌اند، قدردانی می کنم و امیدوارم با عنایات پروردگار و در سایه تلاش مضاعف این قشر پرتلاش دورنمای روشنی برای میهن عزیزمان بویژه خطه کویری و شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل ترسیم و فردایی بهتر برای آینده کشور رقم بخورد.

کد خبر 958240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha