۱۱۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «سلاله پاکان» میان نیازمندان توزیع شد

بهمن زادگان گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، تعداد ۱۱۰ بسته غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید اکمال دین و اتمام نعمت و دهه ولایت و امامت، گفت: همزمان با شب و روز عید سعید غدیر طرح «ضیافت غدیر» تحت حمایت و نظارت حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی»، امام جماعت مسجد «صاحب الزمان (عج)» و همت و تلاش کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» جهرم با اشاره به توزیع بسته های مواد غذایی میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت، افزود: در طرح ضیافت غدیر ۱۱۰ بسته معیشتی، شامل برنج کامفیروز و روغن مایع، به مناسبت عید سعید غدیر میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه تهیه این بسته های معیشتی به همت خیران و نیکوکاران جهرمی تامین شده است، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری سلاله پاکان برخود وظیفه می داند از یکایک بانیان که با کمک های مادی خویش این کانون را در این امر خیر یاری رسانده اند کمال تشکر و تقدیر به عمل آورد.

 

بهمن زادگان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» از ابتدای شرایط کرونایی تا کنون در ۶ مرحله به اجرای طرح «مواسات و همدلی» اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: در راستای این طرح بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون علاوه بر توزیع بسته های مواد غذایی در تامین دیگر نیازهای خانواده های نیازمند تلاش داشته است، تصریح کرد: همچنین در این زمینه با تامین کمک های مالی به یاری خانواده های نیازمند اقدام کرده ایم.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس «کرونا» همچون سال های گذشته جشن عید سعید غدیر خم در مسجد «صاحب الزمان (عج)» برگزار نشد، اظهار کرد: برگزاری جشن عید غدیر مورد تاکید آیت الله «سید حسین آیت اللهی»، امام جمعه فقید جهرم بوده است به نحوی که در وصیت نامه خود به این مهم تاکید کرده است.

 

کد خبر 958242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha