قدرت الهی پشتوانه وحدت، تعاون و همکاری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: قدرت الهی پشتوانه وحدت، تعاون و همکاری است و این فرهنگ در ایران اسلامی متفاوت تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد رضا شاهرخی»، امروز(18مرداد) در اهدای هدایا به ۵۰ نفر از فرزندان ایتام خرم آباد که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و به مناسبت عید غدیر برگزار شد، با تبریک عید غدیر اظهار داشت: کمک به هم نوع و ونیازمندان از سیره و سنت اهل بیت عصمت و طهارت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت کمک به نیازمندان و توجه به تعالیم دینی در این زمینه، افزود: باید فرهنگ همدلی و تعاون تقویت شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تعاون و همکاری بین ملت های مختلف وجود دارد ولی این تعاون در میان ملت ایران بسیار متفاوت است، گفت: در ایران این فرهنگ امر نشان دهنده این است که قدرت الهی پشتوانه وحدت، تعاون و همکاری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان داشت: نصرت الهی و گشایش در امور فردی و اجتماعی وقتی حاصل می شود که ما مردم در کنار یکدیگر باشند.

 

وی با اشاره به نقش آبشار عاطفه ها در زمینه نیکوکاری و محرومیت زدایی، بیان کرد: آبشار عاطفه ها در لرستان منشأ خیر و برکت است.

کد خبر 958254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha