شهروندان قزوینی از سفر به استان ‌های همجوار خودداری کنند

حبیبی گفت: از شهروندان قزوینی می‌خواهیم تا با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در استان‌ های همسایه، از سفر به این مناطق خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: با توجه به اینکه استان ‌های تهران، البرز، گیلان و زنجان در وضعیت قرمز قرار دارند و هرگونه تردد و مسافرت به این مناطق امکان ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می‌دهد بنابراین به شهروندان و هم استانی‌ها توصیه می‌ شود تا از سفر به این استان‌ ها خودداری کنند.

 

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری کرونا استان قزوین ادامه داد: رفت و آمدها و مسافرت نقش بسزایی در ابتلا به ویروس کرونا دارد و در واقع مسافرت، باعث چرخش این ویروس مرموز در سطح مناطق مختلف کشور می ‌شود.

 

وی عنوان کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد و امن ‌ترین مکان برای پیشگیری و مقابله با این بیماری، تنها خانه است.

 

حبیبی اعلام کرد: با در خانه ماندن سلامتی خود و اعضای خانواده را تضمین کنیم و زحمت کادر بهداشت و درمان را کم کرده و به دیگران هم رحم کنیم.

 

وی یادآور شد: حتی مسافرت درون استانی، یعنی سفر به سایر شهرهای استان هم به شهروندان توصیه نمی ‌شود چرا که وضعیت شهرهای ما هم به طور مرتب در حال تغییر است.  

کد خبر 958286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha