مصرف فرآورده‌های نفتی در  استان ایلام ۱۵ درصد کاهش یافت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در سال جاری مصرف فرآورده‌های نفتی در استان ایلام ۱۵ درصد کاهش یافته است.

«علی‌اصغر چاغروندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام از رشد ۲۴ درصدی مصرف CNG در استان ایلام خبر داد و گفت: با افزایش مصرف سی. ان. جی در استان، بیش از یک میلیون لیتر بنزین در تیر ماه سال جاری  صرفه جویی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون قریب به ۳۰۰ خودرو در سامانه طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ثبت نام شده اند و همچنین ضروری است مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری هر چه سریع‌تر در  سامانه GCR.NIOPDC.IR جهت بهره مندی از این طرح ثبت نام کنند.

 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در راستای کاهش خطرات احتمالی در جایگاه ها و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از تعداد ۲۳ جایگاه سی. ان. جی تک و دو منظوره منطقه بالغ بر ۸۵درصد موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد(استاندارد سازی) شدند و مابقی جایگاه ها نیز در حال استاندارد سازی تجهیزات هستند.

 

چاغروندی بیان کرد: باتوجه به محدودیت‌های تردد و پروتکل‌های بهداشتی حاکم در جامعه و کاهش ترددها، مصرف فرآورده‌های نفتی در  استان در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۱۵ درصد کاهش یافته است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خاطرنشان کرد: مصرف بنزین در سال جاری(چهارماهه) در این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا با کاهش ۲۲.۵ درصدی همراه بوده است.

کد خبر 958335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha