۱۸ تن گوشت گوساله در سیستان و بلوچستان توزیع می شود

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تنظیم بازار،۱۸ تن گوشت گوساله در سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «داود شهرکی» در نهمین جلسه تنظیم بازار استان این جلسه بیان داشت : از آنجایی که ماموریت سیستان و بلوچستان تامین دام کشور است می طلبد سهمیه واردات دام از کشورهای همسایه به سیستان و بلوچستان افزایش یابد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم همانند گوشت قرمز، مرغ، شکر و آرد در استان وجود ندارد، ادامه داد: سهمیه کالاهای اساسی که به استان اختصاص داده شده در حال جذب است.

 

شهرکی خاطرنشان کرد : سهمیه کالاهای اساسی سیستان و بلوچستان درجهت هدایت به شهرهای محروم افزایش می یابد، گفت: فعالیت ۴۶ هزار واحد صنفی با پروانه کسب ،  تعداد ۹ اتاق اصناف و ۱۶۲ اتحادیه و ۱۶۸ فروشگاه زنجیره ای به چرخه اقصادی استان کمک می کند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان یادآور شد: ۴۳ شعبه نمایندگی و شرکت پخش ، تعداد ۳۰ سردخانه فعال ،  ۷۱۸ انبار ، تعداد ۶ واحد کشتارگاه دام ، تعداد ۴ کشتارگاه طیور و ۹ واحد تولیدی بسته بندی و جود دارند که نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی با این ظرفیت ها انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه در ۴ ماهه امسال تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۴ بازرسی در سطح استان از واحد‌های صنفی و اقتصادی صورت پذیرفته است،شهرکی ادامه داد : در همین ارتباط تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ پرونده تخلف تشکیل شده است .

کد خبر 958400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha