ستاد خیرین «شهر یار» وظیفه کمک گرفتن از نیکوکاران را دارند

خواجه نائینی گفت:ستاد خیرین شهریار، پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل شده است و دارای یک وظیفه مشخص مبنی بر کمک گرفتن از خیرین شهری در موضوعات خدمات شهری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رضا خواجه نائینی» امروز( ۱۹ مرداد)در جلسه ستاد خیرین شهر یار، اظهار کرد: ستاد خیرین شهریار، پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل شده است و دارای یک وظیفه مشخص مبنی بر کمک گرفتن از خیرین شهری در موضوعات خدمات شهری است.

 

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد افزود: بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، اگر در موضوعات مورد نیاز شهری، خیرین پا پیش گذاشته و تمایل به همکاری داشته باشند، ۵۰ درصد هزینه ها توسط شهرداری و مابقی آن توسط خیرین پرداخت خواهد شد.

 

وی بیان کرد: همچنین بسیاری از خیرین به صورت خودجوش برخی پروژه ها را آغاز کرده اند و ممکن است در ادامه کار به مشکلاتی از جمله اخذ زمین، پروانه، پایان کار و نحوه برقراری ارتباط مواجه شوند که مشکلات آنان در این جلسات مطرح می شود.

 

خواجه نائینی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائلی پیرامون خیریه بنیاد کودک، نذر ماسک و نان، احداث درمانگاهی در خیابان طبرسی مطرح شد و دو کارگروه برای آن تعیین شد تا پس از بررسی موضوعات، مصوبات نهایی خود را به ستاد خیرین شهریار ارسال کنند.

کد خبر 958411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha