تهیه و توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی به مناسبت عید غدیر در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» فراشبند

سرائی مند با اشاره به تهیه و توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی به مناسبت عید غدیر در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» فراشبند، گفت: این برنامه خودجوش و مردمی توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» برگزار شد.

«جمیله سرائی مند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و در راستای ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت امیر المومنین (ع) و پیروی از امر ولایت برنامه هایی خودجوش و مردمی توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» برگزار شد که شامل تهیه و توزیع 350 بسته فرهنگی بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» فراشبند همچنین از توزیع 150 عدد ماسک طبی بین نیازمندان در روز عید غدیر خبر داد و افزود: برنامه های غدیر با همکاری پایگاه های مقاومت و محوریت مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در روز عید غدیر همچنین تعداد 330 پرس غذا در آشپزخانه مسجد با رعایت نکات بهداشتی طبخ و با تاسی از مولای متقیان بین نیازمندان شهر «نوجین» توزیع شد.

سرائی مند یادآور شد: به همت کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» فراشبند به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج بیش از سه هزار و 600 ماسک در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» تولید شده است و تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس هرگونه اقدام جهادی که لازم باشد، در صحنه حاضر هستیم.

کد خبر 958433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha