خبرگزاری شبستان، رسانه موثری در تبیین اندیشه های دینی است

حجت الاسلام کرمی به نقش رسانه های دینی در مقابله با انحرافات دین اشاره کرد و گفت: خبرگزاری شبستان، رسانه موثری در تبیین اندیشه های دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری شبستان ضمن اشاره به اهمیت کارخبررسانی اظهار کرد: خبرنگاران صدای مردم به گوش مسئولان می رسانند، مردم به اخباری که از طریق خبرگزاری ها مطالعه می کنند، اعتماد دارند چرا که اصول و مقررات لازم در خبرها رعایت شده است.

 

حجت الاسلام مختار کرمی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برداشتن انصاف و رعایت عدالت توسط رسانه ها اشاره کرد و گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب یکی از تاکیدات رهبری مطالبه گری است که بخشی از این مطالبه گری باید توسط خبرنگاران انجام شود.

 

وی با بیان اینکه مدیران هم باید با خبرنگاران تعامل داشته و پاسخگو باشند، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه استان زنجان تعامل خوبی با رسانه های استان دارد و رسانه های استان زنجان بالاخص خبرگزاری شبستان با درج اخبار و گزارش های مرتبط با مساجد، امامزادگان، موقوفات و ... ما را در ارائه خدمت به مردم همراهی می کند.

 

این مقام مسئول به نقش رسانه های دینی در این برهه از زمان هم اشاره کرد و گفت: رسانه های معاند تلاش بسیاری برای تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی دارند، از اینرو رسانه های دینی در کشور بالاخص خبرگزاری شبستان که به عنوان یک رسانه دینی در کشور فعالیت می کند رسالت خطیری در مقابله با این هجمه ها دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به تخریب دین و اعتقادات مردم توسط رسانه های معاند، گفت: در کنار رسانه های دینی، دستگاه های فرهنگی هم باید دست به کار شوند و در برابر این تحریفات با برنامه پیش روند.

 

وی به شبهاتی که دشمن برای عزاداری های مردم بالاخص در ماه محرم ایجاد می کند اشاره کرد و گفت: شبهات ایجاد شده باید با برنامه ریزی درست خنثی شود و رسانه های دینی می توانند کمک حال مسئولان باشند.

 

حجت الاسلام کرمی به برنامه ریزی های انجام شده برای برنامه های ماه محرم اشاره کرد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و بقاع متبرکه برنامه های ماه محرم در فضای مجازی انجام می شود.

 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، برنامه یوم العباس زنجان که مصادف با هشتم محرم و عزاداری حسینیه اعظم زنجان است به گونه متفاوت از سال های گذشته و در قالب مانور کمک های مومنانه برگزار می شود.

کد خبر 958484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha