انجام فاز اول مرحله دوم کمک های مومنانه در فارس با هزینه ۲۲ میلیارد ریالی

سرورزاده گفت: در فاز اول از مرحله دوم کمک های مومنانه در استان فارس با کمک نیروهای جهادی توزیع بسته های معیشتی و سایر اقدامات حمایتی به ارزش حدود ۲۲ میلیارد ریال به انجام رسید.

«سید مجتبی سرورزاده» با اشاره به اجرای فاز اول مرحله دوم کمک های مومنانه در استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: در فاز اول مرحله دوم این طرح در روز چهارشنبه 16 مرداد که اوج اجرای آن بود، 135 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج، حبوبات، ماکارانی، روغن، سویا، رب گوجه بود که میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی اضافه کرد: در فاز اول از مرحله دوم کمک های مومنانه تا کنون توزیع نزدیک به 300 هزار بسته معیشتی و حدود 150 هزار پرس غذای گرم، جهیزیه، اجاره بها، اهدای خون، پوشاک و کفش، گوسفند قربانی و ... به ارزش حدود 22 میلیارد ریال با کمک نیروهای جهادی و پایگاه های مقاومت سراسر استان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

سرورزاده از تداوم مرحله دوم کمک های مومنانه تا پایان ماه صفر خبر داد و عنوان کرد: در مرحله دوم کمک مومنانه، 2 فاز دیگر نیز در استان اجرا خواهد شد که یک فاز در دهه اول محرم و فاز بعدی در دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

کد خبر 958492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha