توزیع ۷۴هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مازندرانی

حجت‌الاسلام عالیشاه با اشاره به توزیع ۷۴هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان استان مازندران، گفت: این اقدام جهادی به تأسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) و با همکاری مردم و خیرین در عید غدیر انجام شد.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران به مناسبت دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: به همت مراکز نیکوکاری و دفاتر امداد استان و به تأسی از مولای متقیان حضرت علی (ع)  74هزار پرس غذای گرم به ارزش هر پرس 15هزار تومان روز عید غدیر بین نیازمندان و فقرا توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران بابیان اینکه همچنین در این روز 7هزار و 100سبد کالا بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی به ارزش هر سبد 250هزار تومان توزیع شد، افزود: در راستای دومین رزمایش کمک مؤمنانه، تعدادی سبد غذایی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود.

 

وی از افتتاح ۲۰واحد مسکونی محرومین خبر داد و گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۱۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه افزود: سپاه کربلا،خیرین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث این واحدهای مسکونی یاری‌رسان کمیته امداد استان بودند.

 

وی از اهدای جهیزیه علوی به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در روز چهارشنبه ۲۲مرداد خبر داد و گفت: هر نوعروس بین ۱۰تا۱۵میلیون جهیزیه دریافت خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بیان کرد: همچنین به مناسبت عید غدیر طرح مفتاح الجنه باهدف دلجویی از خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا با حضور منزل 14خانواده از مددجویان سادات روستای الیرد بخش چهاردانگه اجرا شد که در این دیدارها حجت‌الاسلام جلائی امام‌جمعه کیاسر نیز حضور داشتند .

 

وی از اجرای خیابانی گروه سرود رهپویان ولایت در دهه ولایت و امامت خبر داد و افزود: این گروه به مناسبت گرامیداشت عید غدیر در روستای مرز رود هم‌زمان با آئین افتتاح خانه محروم، مجتمع زیتون و یکی از پارک‌های ساری اجرا داشتند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه یادآور شد: طرح مفتاح الجنه در این ایام همچنین با حضور معاون فرهنگی امداد استان در منازل دانش آموزان تحت حمایت امداد که امسال شرکت در کنکور سراسری را در پیش دارند، باهدف دلجویی و تقویت روحیه کنکوری‌های عزیز انجام شد.

کد خبر 958514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha