تداوم رزمایش همدلی باعث آرامش خاطر و رفع دغدغه از قشر آسیب پذیر می شود

آیت الله علم الهدی گفت:تداوم این رزمایش در مراحل آینده که باعث آرامش خاطر و رفع دغدغه از قشر آسیب پذیر شود که نمونه‌ اش در زمانه حضرت علی (ع) مورد دستگیری قرار می‌گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید احمد علم الهدی» امروز(۱۹ مرداد) در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی افزود: بر حسب فرمان صادر شده از سوی مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات و همدلی از چند ماه گذشته آغاز شده که مرحله اول آن در ماه رمضان در استان با گستره عظیمی اجرا شد و مرحله دوم آن در دهه ولایت از عید قربان تاکنون در مراحل مختلفی در حال برگزاری است.

 

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: بر حسب فرمان رهبری رزمایش مواسات، در یک و دو مرحله خلاصه نمی شود بلکه ایشان به تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی دستور دادند که ایجاد آن اعلام یک پشتوانه قوی برای قشر آسیب‌پذیر است تا بدون دغدغه نسبت به مشکلات زندگی بدانند یک جریان عظیم انقلابی به فرمان رهبری پشتیبان آنها است.

 

وی با اشاره به اینکه این مرحله، آخرین مرحله نیست و در ماه محرم شاهد ادامه آن خواهیم بود، افزود: در این مرحله که از عید قربان آغاز شده است، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار اطعام فقرا و ۲ هزار قربانی در عید قربان به عنوان حمایت از افراد آسیب‌پذیر صورت گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اعلام اینکه از امروز تا پایان شهریور ۲۰۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار نیازمند استان تقسیم می‌شود، افزود: با توجه به مشکل بزرگ بیکاری، ۱۱۰ مورد اشتغال برای جوانان در نظر گرفته شده است و چندین بسته جهیزیه برای جوانان در حال ازدواج که در انتظار تشکیل زندگی هستند، اهدا می ‌شود.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امروز مشکل مردم تنها در بسته معیشتی نیست و مشکلی که افراد فاقد مسکن ما را مستأصل کرده است، کمبود مسکن و اجاره سرسام‌آور است، بیان کرد: امروز واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی در استان بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان آغاز می‌شود و همچنین ۲۴ واحد مسکونی در صالح‌آباد برای هم استانی های ساکن در مرز ما کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

امام جمعه مشهد ادامه داد: تداوم این رزمایش در مراحل آینده که باعث آرامش خاطر و رفع دغدغه از قشر آسیب پذیر شود که نمونه‌ اش در زمانه حضرت علی (ع) مورد دستگیری قرار می‌گرفتند، نقطه ارزشمند دیگری که در این خیرات و‌ مبرات وجود دارد، گوش به فرمان بودن رهبر معظم انقلاب است که به عشق مولا امیرالمومنین (ع) با مجاهدت و اخلاص توسط خیران عملی می شود.

کد خبر 958586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha