وقتی اطعام غدیر با تلاش مردم به سفره نیازمندان یزدی می‌رسد+تصاویر

گروه مردم‌نهاد مسجدالرسول یزد امسال با جمع‌آوری کمک‌های مردم‌نهاد موفق به توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر شدند.

«مهدی رضایی» یکی از دست‌اندرکاران مسجدالرسول یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با بیان اینکه هرساله در روز عید غدیر تلاشمان این است که اطعام غدیر را در دستور کار خود داشته باشیم، گفت: با توجه به ثواب این کار در روز عید غدیر و همچنین عشق و علاقه‌ای که به مولایمان حضرت علی (ع) داریم، هرساله تلاش می‌کنیم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بتوانیم اطعام غدیر را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته هر کس در هر نقطه‌ای از کشور به هر میزانی که توانسته کمک کرده تا بتوانیم اطعام غدیر را انجام دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط ویژه‌تری را داشتیم افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان یزد، امسال تلاشمان این بود که بهترین شکل ممکن و با رعایت نکات بهداشتی، پخت و توزیع اطعام غدیر را انجام دهیم.

این عضو گروه مردم‌نهاد مسجدالرسول یزد با بیان اینکه امسال بیش از 5 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مردم عادی توزیع شد اظهار داشت: به لطف خدای متعال و نگاه ویژه امیرالمؤمنین موفق شدیم در سالی که شاهد گرانی کالای اساسی مردم بودیم بتوانیم این میزان توزیع غذا را به سرانجام برسانیم که نسبت به سال‌های گذشته هم بیشتر بود.

رضایی در پایان با بیان اینکه 90 درصد این غذاها بین نیازمندان توزیع شد افزود: ان‌شاءالله در سال‌های بعد نیز بتوانیم با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، نقش اثرگذاری در این روز عزیز ایفا کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 958629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha