خاموشی های برنامه ‌ای در شیراز به صفر رسیده است

منصوری صبا گفت: خاموشی‌های برنامه ‌ای در شیراز به صفر رسیده است و از ۲۷ هزار پست برق در حوزه استحفاظی شرکت توزیع نیروی برق شیراز به صورت کاملا تخصصی و ۲۴ ساعته نگهداری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا منصوری صبا» امروز (یکشنبه 19 مرداد) در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی در کاهش خاموشی‌های برنامه ‌ای در شیراز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده این گونه خاموشی ها در 2 سال اخیر به صفر رسیده است.

معاون بهره‌برداری توزیع نیروی برق شیراز افزود: تنها وقوع حوادثی مانند ایستگاه «ملک‌مکان» شیراز مشکل قطعی برق به وجود می آید که آن هم در کمترین زمان ممکن  و با تعمیر و نوسازی ترانسفورماتور آسیب‌دیده رفع شد.

وی اضافه کرد: از 27 هزار پست برق در حوزه استحفاظی شرکت توزیع نیروی برق شیراز به صورت کاملا تخصصی و 24 ساعته نگهداری می شود.

«محمدرضا سلاحی» نیز در این جلسه از آماده‌سازی طرح های افتتاحی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای افتتاح ۱۲۰ میلیارد طرح در هفته دولت در تلاش هستیم.

معاون توزیع برق شیراز افزود: در سال ۹۸ بیش از۱۶۰ میلیارد تومان پروژه بهسازی، نوسازی، توسعه، نوسازی و ارتقای شبکه برق‌رسانی در حوزه توزیع نیروی برق شیراز به انجام رسید.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته، ۱۲ میلیارد تومان برای نگهداری و اصلاح شبکه‌های توزیع برق در نظر گرفته شد که موجب کاهش تلفات انرژی برق در حد مطلوب شد.

سلاحی اعلام کرد: سال گذشته، هفت میلیارد تومان برای تامین روشنایی معابر هزینه شد که با به کار گیری نیروهای بومی به انجام رسیده و از نمونه آن می توان به معابر خیابان «ارم» در شیراز اشاره کرد.

کد خبر 958690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha