لزوم استمرار نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها

محتشم‌خواه با اشاره به اینکه همه در قبال جامعه و سلامت غذایی آن به ویژه در موضوع نان مسئول هستیم گفت: نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و ساماندهی توزیع و استفاده از آرد توسط این واحدهای صنفی استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «سیدمحمود محتشم‌خواه» صبح امروز(دوشنبه، 20 مرداد) در دومین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان و رسیدگی به قیمت مرغ شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: مسئولان در نظارت بر پخت نان در شهرستان، جدیت و قاطعیت در برخورد با تخلفات واحدهای خاطی داشته باشند.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فومن افزود: ادارات مسئول عضو این کارگروه باید ضمن نظارت بر تولید نان باکیفیت برای مردم، مجموعه اقدامات خود را به طور مستمر به فرمانداری گزارش کنند.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر توزیع آرد نیز از موضوعات مهم مورد توجه در کارگروه آرد و نان است گفت: دقت نظر بازرسان ادارات صمت و بهداشت درخصوص میزان پخت نانوایی‌ها و تناسب تولید نان با سهمیه دریافتی آرد مورد توجه باشد.

 

محتشم‌خواه با اشاره به اینکه همه در قبال جامعه و سلامت غذایی آن به ویژه در موضوع نان مسئول هستیم تصریح کرد: نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و ساماندهی توزیع و استفاده از آرد توسط این واحدهای صنفی استمرار یابد.

 

معاون فرمانداری فومن با اشاره به قیمت بالای مرغ در شهرستان خاطرنشان کرد: با مرغدارانی که علی‌رغم دریافت دان یارانه‌ای، تولیدات خود را خارج از شهرستان با نرخ نامعلوم فروخته‌اند برخورد قانونی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه اداره صمت مکلف به نظارت، پیگیری، برخورد و ارجاع پرونده‌های تخلف آن دسته از عرضه کنندگان مرغ در کشتارگاه‌ها به تعزیرات حکومتی است اظهار کرد: این مرغداران با کم‌فروشی و گران فروشی، موجب افزایش قیمت مرغ در شهرستان شده‌اند که همه ادارات و سازمان‌های نظارتی به قید فوریت پیگیری لازم را نسبت به تامین سهمیه مرغ شهرستان به قیمت مصوب به عمل آورند.

 

 

کد خبر 958752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha