منطقه ویژه اقتصادی جهرم آماده پذیرش سرمایه گذاران است

شفیعیان از آمادگی منطقه ویژه جهرم برای پذیرش سرمایه گذاران گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهرم کارهای خوبی انجام شده است اما باید بتوانیم سرمایه گذاران را قانع به حضور در این منطقه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۲۰ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهرم کارهای خوبی انجام شده است اما باید بتوانیم سرمایه گذاران را قانع به حضور در این منطقه کنیم. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به فعالیت مسئولان شهرستان در جذب سرمایه گذار به سمت منطقه ویژه اقتصادی، افزود: معتقدیم با حضور اولین سرمایه گذار نظر دیگر سرمایه گذاران نیز جلب می شود و رونق به منطقه ویژه اقتصادی می آید.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مدیران این منطقه نسبت به جلب نظر سرمایه گذاران بهتر عمل کنند، بیان کرد: لازم است در زمینه تبلیغات بیشتر تلاش شود؛ البته کاری هم در گذشته انجام شده که نیازمند فعالیت بیشتر و گسترده تر در این زمینه هستیم.

 

مقام عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه هر هفته سه شنبه ها با سرمایه گذارانی که اعلام آمادگی نسبی کرده اند نشست داریم، خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که مدیران این منطقه در حال انجام هستند امیدواریم در ماه های آینده اولین شرکت بزرگ که قابلیت صادرات محصولاتش را نیز دارد در منطقه ویژه جهرم سرمایه گذاری کند.

 

شفیعیان تصریح کرد: همچنین کارهایی در زمینه راه اندازی پالایشگاه خرما در این منطقه در حال انجام است که در صورت نهایی شدن در مورد آن صحبت می کنیم.

 

کد خبر 958761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha