هشدار «رائد صلاح» نسبت به تخریب مسجدالاقصی

شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی فلسطین درباره تخریب مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «القدس العربی»، شیخ «رائد صلاح»، رئیس جنبش اسلامی فلسطین در سخنانی از طریق یوتیوب گفت: اشغالگران به فکر تخریب مسجدالاقصی هستند و ادامه اقدامات صهیونیست ها در اراضی فلسطین زنگ خطری برای مسجدالاقصی است.

 

 

وی که در حبس خانگی به سر می برد و سخنان خود را از منزل ایراد می کرد، گفت: تنها راه رهایی از خطرهایی که مسجدالاقصی را تهدید می کند، رهایی از چنگال صهیونیست ها است، هر چند صهیونیست ها در اشغال مسجدالاقصی موفق شدند، اما در ساخت معبد موهوم سلیمان که از قرن هجدهم برای آن تلاش می کنند، شکست خورده اند.

 

شیخ رائد صلاح تاکید کرد: با این وجود فعالیت هایی در جهت محافظت از مسجدالاقصی توسط مدافعان این مسجد از دهه نود صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه حفاری های رژیم صهیونیستی برای ایجاد معبد موهوم سلیمان از سال 1996 میلادی در مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: از آن زمان برای یاری قدس و مسجدالاقصی کنفرانس های بسیاری نیز برگزار شده است.

 

وی تحت تدابیر امنیتی شدید قرار دارد و تنها بستگان درجه یک حق دیدن او را دارند . وی بعد از رهایی از زندان های اسرائیلی در حبس خانگی به سر می برد، اما همچنان در حفاظت از مسجدالاقصی تلاش می کند.

کد خبر 958765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha