یکی از مشکلات و معضلات جامعه رسانه ما، کمی گرایی است

سهرابی گفت: یکی از مشکلات و معضلات جامعه رسانه ما، کمی گرایی است و در عرصه خبر موثق بودن خبر و مطمئن بودن خبر قبل از انتشار بسیار مهم است، برخی دوستان سرعت انتشار را مورد نظر قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توجه به رسانه توسط نیروی انتظامی نشانه بزرگی و منش فرمانده انتظامی است، گفت: احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است و بر اساس فرمایش معصوم (ع) «2 نعمت تا زمانی که وجود دارند، کسی قدر آن را نمی داند که امنیت و سلامت است»، امروز که ویروس کرونا آمده متوجه این موضوع می شویم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد: در مناطقی که امنیت وجود ندارد و قانون حکم فرما نیست در آن منطقه مردم زندگی راحتی ندارند یکی از مهمترین موضوعات حاکمیت امنیت است و در سایه امنیت، معیشت شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب به دنبال رفاه و معیشت ما هستیم و باید در گام دوم این رویکرد را به جامعه جهانی معرفی کنیم، اضافه کرد: تنها راهکار آن توجه و تمکین قانون است، جامعه ای رشد خواهد کرد که پلیش مقتدری داشته باشد.

سهرابی با اشاره به اینکه پلیسی که اقتدار نداشته باشد، نمی تواند جامعه را به سمت رفاه ببرد، اظهار کرد: یکی از مشکلات و معضلات جامعه رسانه ما، کمی گرایی است و در عرصه خبر موثق بودن خبر و مطمئن بودن خبر قبل از انتشار بسیار مهم است، برخی دوستان سرعت انتشار را مورد نظر قرار می دهند.

وی با اشاره به فرمایش امام سجاد (ع) که فرمودند: «پلیس زینت یک کشور است.»، افزود: مردم دوست دارند زینت کشور خود را در اقتدار ببینند، رسانه هزینه اداره یک جامعه برای حاکمیت به شدت کاهش می دهد زیرا رسانه می تواند افراد را اقناع کند.

کد خبر 958782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha