کاهش چهار درصدی ازدواج در شیروان

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: آمار ازدواج در شهرستان شیروان امسال چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش داشته است.

«علی زاهدی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال ۳۶۵ واقعه ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۳۸۴ فقره بوده است.


 

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی با اشاره به ثبت ۱۱۸ واقعه طلاق در بهار امسال در این شهرستان بیان کرد: همچنین در این مدت ۵۹۴ مورد ولادت به ثبت رسیده که ۳۲۹ مورد از متولدان پسر و ۲۶۵ مورد دختر بوده اند.

 

زاهدی نیا با اشاره به کاهش ۵۸ موردی ولادت امسال نسبت به ۶۵۲ ولادت پارسال در شیروان، افزود: نسبت جنسی ولادت در این شهرستان نیز امسال ۱۲۴ بوده است، یعنی به ازای تولد هر ۱۰۰ دختر، ۱۲۴ پسر متولد شده است.

 


مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت همچنین امسال ۲۴۸ نفر نیز در شهرستان شیروان فوت شده اند که از این تعداد ۱۲۷ نفر مرد و ۱۲۱ نفر زن بوده اند که سال گذشته در همین مدت، ۱۹۷ مرد و زن در این شهرستان فوت کرده بودند.

 

زاهدی نیا، نسبت جنسی فوت در شهرستان شیروان را نیز ۱۰۵ نفر عنوان و تصریح کرد: یعنی به ازای فوت هر ۱۰۰ زن، ۱۰۵ مرد فوت شده اند.

 


شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت، به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 958891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha