بانک ها با واحدهای تولیدی تعطیل شده همکاری کنند

استاندار ایلام گفت: در این شرایط کرونایی، بانک ها با واحدهای تولید تعطیل شده همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» صبح امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خواستار همکاری دستگاه های متولی با مردم به ويژه آسیب دیدگان از کرونا شد و اظهار کرد: در این شرایط سخت کرونایی و تحریمی‌ لازم است نهایت همکاری و کمک به مردم لحاظ شود.

 

وی در ادامه خواستار حمایت از بخش تولید شد و گفت: واحدهایی که بر اثر کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده اند اکنون بانک ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری همراهی خود در تقسیط بدهی ها و حذف جرائم را نشان دهند.

 

سلیمانی دشتکی افزود: دولت در این شرایط باید تسهیل گر امر تولید و حامی مجریان طرح های تولیدی باشد نباید با سنگ اندازی و سخت گیری و اعمال جرائم فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کند.

 

استاندار ایلام همچنین از بانک های استان خواست مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی های بانکی را پرداخت می کنند و منابع دولت را باز می گردانند و خوش حساب هستند علاوه بر حذف جرائم در آزاد سازی مازاد وثایق با آنها همراهی کنند.

 

سلیمانی دشتکی برخی از مجریان تنها تسهیلات را دریافت می کنند و بدهی خود را به بانک پرداخت نمی کنند و خوش حساب نیستند، بانک و دستگاه های دولتی نمی توانند از آنها حمایت کنند.

 

وی به ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.

 

گفتنی است که در این نشست ۶ طرح مرغداری، بسته بندی مرغ و ماهی، مجتمع گردشگری آلامتو، بیمارستان کوثر و دو طرح بسته بندی گوشت بررسی و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها تصویب شد.

کد خبر 958925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha