خبرگزاری شبستان به هر قیمتی قلم نمی زند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان ‌جنوبی با تاکید بر اهمیت توجه به فقه رسانه، گفت: برخی به بحث مسائل شرعی در تهیه و انتشار اخبار توجهی ندارند اما خبرگزاری شبستان این مهم را در سرلوحه کار قرار داده است و به هر قیمتی قلم نمی زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی صبح امروز (20 مردادبه همراه مسئول بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه استان در دفتر خبرگزاری شبستان در استان حضور یافتند.

 

حجت‌الاسلام «جواد طاهری» در بازید از خبرگزاری شبستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه های بسیار خوبی در استان وجود دارد اما خبرگزاری شبستان به خاطر ارتباطاتش جایگاه ویژه دارد و به هر قیمتی قلم نمی زنند.

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه برخی افراد بدون آگاهی و تخصص رسانه ای با انعکاس و نشر اخبار کذب و هر اتفاقی، فضای روانی جامعه را ملتهب می کنند، افزود: اما خبرنگار متعهد و متخصص به تمام این مسائل توجه دارند.

 

وی با تاکید بر اهمیت توجه به فقه رسانه، ادامه داد: برخی به بحث مسائل شرعی در تهیه و انتشار اخبار توجهی ندارند اما خبرگزاری شبستان این مهم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: خداوند در سوره مبارکه «حجرات» به یکی از ویژگی‌های خبر خوب اشاره کرده و فرموده است: «إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا» بر همین اساس صحت خبر و داشتن راوی صادق به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم خبر خوب است.

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی در ادامه صحت و سرعت را از ویژگی های خبرهای خوب دانست و تصریح کرد: حرکت در مسیر آرمان های و ارزش های انقلاب و شهدا و امید آفرینی در جامعه از یکی دیگر ویژگی ها خبر خوب است.

 


حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی در دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان از خبرگزاری شبستان  خراسان جنوبی اظهار کرد: این رسانه در حوزه تخصصی دین، فرهنگ و اندیشه فعالیت دارد و این خبرگزاری بدون حاشیه است که اخلاق رسانه ای را در سرلوحه کار قرار داده است.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران حلقه وصل بین مردم و مسئولان هستند، بیان کرد: خبرگزاری شبستان  در تمام سالهای فعالیت خود تلاش کرده به هر قیمتی تیتر نزند و کارهای خیر و عام المنفعه خوبی را با مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی دارد.

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران برای پیگیری مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولان، افزود: خبرنگاران همواره با وجود کمبود امکانات و حقوق حداقلی تلاش می کنند و هیچ کدام از این کمبودها بهانه ای برای رها کردن رسالت آنان نشده است.

 

کد خبر 958928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha