حرکت نمادین «کاروان شادی» در خیابان های شهر خفر

فاخری گفت: همزمان با عید غدیر خم حرکت نمادین «کاروان شادی» به مدت چهار روز در خیابان های شهرستان خفر با اجرای برنامه های متنوع انجام شد.

«محمدکاظم فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به حرکت «کاروان شادی» در شهرستان خفر به میمنت عید سعید غدیر خم گفت: این برنامه نمادین به مدت چهار روز از پنجشنبه16 مرداد تا روز یکشنبه 19 مرداد ماه در خیابان های این شهر به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر با اشاره به برنامه های این «کاروان شادی»، افزود: اجرای مولودی، اجرای زنده خطبه غدیر، توزیع شیرینی و نورافشانی از برنامه های این کاروان بوده است.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های بهداشتی در این برنامه گفت: توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده از دیگر فعالیت هایی بود که به منظور پیشگیری از شیوع «کرونا» انجام شد.

 

فاخری همچنین برگزاری مسابقه پیامکی، توزیع پیکسل و دست بند مخصوص کودکان و نوجوانان و... از دیگر فعالیت های جشن عید غدیر خم عنوان کرد که به همت کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر از همکاری و همت هیئت رزمندگان اسلام خفر، فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه خفر و کمیته خادم الشهدا شهرستان خفر در اجرای این برنامه قدردانی کرد.

کد خبر 958972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha