شانزدهمین جشنواره علمی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار می شود

قاسمی گفت: شانزدهمین جشنواره علمی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با موضوع « ایده پردازی تعلم و تربیت در دوران کرونا» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی قاسمی» امروز(20 مرداد) در نشست خبری با تشریح برنامه های شانزدهمین جشنواره علمی بسیج فرهنگیان، گفت: این جشنواره امسال با توجه به شیوع کرونا، با موضوع محوریت این بیماری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در دوران کرونا، کارشناسان و معلمان آموزشی تلاش کردند تا کمبودهای آموزشی جبران شود، اظهارداشت: لازم بود که تجربیات و ایده های معلمان، دانش آموزان و دانشجویان در این دوران جمع آوری و بهترین های آنها برای استفاده عموم ارائه گردد.

 

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی افزود: طبق اساسنامه دانشگاه فرهنگیان انجام مطالعه و پژوهش های کاربردی و تولید دانش مورد نیاز آموزش و پرورش بر عهده دانشگاه فرهنگیان است که این جشنواره می تواند به تحقق این موضوع کمک کند.

 

قاسمی کمک به آموزش و پرورش در دوران کرونا و شرایط مشابه آموزشی را یکی از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و گفت: خود این جشنواره یک نوع آموزش است، چراکه افراد را به سمت خلاقیت بیشتر و ابتکار و ایده می برد.

 

وی گفت: هر فردی در استان می تواند با یک کد ملی فقط یک طرح و ایده را ثبت کند، لذا شرکت کنندگان در جشنواره سعی کنند، که بهترین آثار خود را ارسال کنند.

 

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی آخرین مهلت آثار ارسال را 5 شهریور دانست و گفت: داوری این جشنواره تا 10 شهریور انجام خواهد شد و اثار برتر به مرحله کشوری می روند.

 

قاسمی افزود: بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی آمادگی کامل را برای اعزام گروه های جهادی آموزشی در صورت فراهم بودن شرایط برای جبران درسی دانش آموزان دارد.

 

 

کد خبر 958985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha