خبرنگاران واقعیت گرایی را تقویت کنند

یارمحمدیان با یادآوری اینکه نقد می تواند به توسعه کشور سود برساند، خواستار بیان مطالب در کمال صداقت، به صورت واقعی و تقویت این اصول، توسط خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «حسین بارمحمدیان» در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گلپایگان با بیان اینکه جامعه شفاف و فضای شیشه ای هم در اعتقاد و هم در عمل باید وجود داشته باشد، گفت: خبرنگار و اصحاب رسانه حلقه وصل مردم و حکومت هستند و به عنوان نهادی غیر حکومتی درخصوص مسائل مختلف نظر می دهند.


فرماندار گلپایگان با تبیین اینکه نقد ممکن است در کوتاه مدت سبب ناراحتی شود ولی در بلند مدت می تواند به توسعه کشور سود رساند، بادآوری کرد: قانون سوت زنی درکشورهای دیگر که کسی حق نداردبه افشا کننده نکات منفی اعتراض و شکایت کند و باید از کسی که اشکالات را بیان می کند، حمایت کرد.


وی خواستار بیان موضوعات در کمال صداقت و واقع گرایانه و تقویت بیشتر آن توسط خبرنگاران شد و ادامه داد: موضوعات در کمال اخلاق و ادب و آنچه که شایسته فرهنگ ایرانی اسلامی و با احترام و حفظ کرامت انسانی بیان شود.


یارمحمدیان به شرایط خاص اقتصادی و بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: وضعیت شهرستان گلپابگان در این شرایط خاص در بهترین حالت خود است، هرچند مشکلات عمومی کشور قابل کتمان نیست و به عنوان مثال در شرایطی که شهرک صنعتی های شهر های دیگر با درصد پایینی مشغول فعالیت هستند اما زمبن برای فعالیت اقتصادی در سهرستان گلپایگان به اتمام رسید.


فرماندار گلپایگان به زمینه سازی برای ایجاد شهرک بزرگ صنعتی در گلشهر اشاره کرد و گفت: گلپایگان سه شهرک صنعتی به وسعت 250 هکتار دارد و شهرک جدید صنعتی 700 هکتار است که زمین صنعتی در شهرستان را 300 درصد رشد می دهد.


وی فعال شدن پروژه های بزرگ مانند گلخانه 20 هکتاری، تولید گلمحمدی و باغ داری، گاوداری بزرگ چند هزار راسی و غیره را نشان از رونق صنعت در گلپایگان برشمرد.

به گزارش شبستان، خبرنگاران شهرستان گلپایگان پیش از شروع، آئین تقدیر از خبرنگاران، با حضور در گلزار شهدای شهر گلپایگان به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند./

 

کد خبر 959036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha